مسابقات

برگزاری اولین مسابقه سیمولتانه زیر ۱۸ سال

۰۲/۰۹/۱۴۰۲

سیمولتانه (به انگلیسی: Simultaneous) یا نمایش هم‌زمان (به انگلیسی: Simultaneous exhibition)، یک نمایش سرگرمی (بازی) تخته‌ای (معمولاً شطرنج یا گو) است که در آن، یک بازیکن هم‌زمان با چند بازیکن دیگر انجام می‌دهد. هیئت شطرنج شهرستان رباط‌کریم قصد دارد یک بازی سیمولتانه‌ی شطرنج به شرح زیر برگزار کند.

آیین‌نامه

  1. مسابقه‌ی سیمولتانه در پنجشنبه ۰۲/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۶:۰۰ در کافه شطرنج آزادی برگزار می‌شود. مسابقه راس ساعت ۱۳:۳۰ آغاز می‌شود.
  2. استاد کسی است که در بازی سیمولتانه به طور همزمان با چند نفر بازی می‌کند. استاد این مسابقه عامر آمیخته با ریتینگ بین‌المللی ۲۰۰۸ خواهد بود.
  3. در این مسابقه تنها بازیکنان زیر ۱۸ سال یعنی متولدین ۰۳/۰۹/۱۳۸۴ و بعد از آن با ریتینگ بین المللی کمتر از ۱۵۰۰ می‌توانند شرکت کنند. ظرفیت این مسابقه ۱۰ تا ۱۵ بازیکن است.
  4. مسابقه در یک دور انجام می‌شود و در تمام میزها استاد مهره‌ی سفید است. ترتیب نشستن بازیکنان (از قوی به ضعیف) را سرداور (آقای محسن مسعود) تایین می‌کند.
  5. رده‌بندی نهایی این چنین است که بازیکنانی که در تعداد حرکات کمتر استاد را می‌برند، در رده‌ی بالاتر قرار می‌گیرند. پس از آن بازیکنانی که استاد را در تعداد حرکات بیشتر بردند. سپس بازیکنانی که با استاد در تعداد حرکات کمتر مساوی کردند و در نهایت بازیکنانی که در تعداد حرکات بیشتری بازنده بودند.
  6. ورودیه مسابقه ۵۰ هزار تومان است و به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز داده می‌شود. برای ثبت نام با مسئول روابط عمومی خانم لیدا کرمیان (۰۹۳۷۴۶۹۵۸۳۹) تماس بگیرید. آخرین مهلت ثبت‌نام روز قبل از مسابقه است.
  7. ثبت بازی برای بازیکنان بالای ۱۰ سال (متولدین ۰۱/۰۹/۳۹۲ و قبل از آن) اجباری است.

عامر آمیخته

به طور کلی می‌توان فعالیت‌های من رو در سه زمینه ۱. منطق ۲. شطرنج و ۳. روانشناسی موفقیت خلاصه کرد. از آنجا که عاشق زندگیم صرفاً کاری را انجام می دهم که از آن لذت ببرم؛ منطق برایم حتی بیش از شطرنج یک بازی لذت بخش مفید است که علاوه بر اینکه غذای کودک درون من است، حس عقلانیت بالغ درونم را نیز ارضاء می کند. می خواهم در جهت گسترش منطق در ایران عزیزمان موثر باشم و کمک کنم در این رشته عزیزان به کارهای گروهی بیشتر روی آورند. به علاوه به این علاقه دارم که منطق رو در موضوعات روانشناسی بالاخص روانشناسی تحلیلی (یونگی) بکار ببرم. و از آنجا که به نظر من خواستن مهم‌ترین مسئله برای قدم گذاشتن در جاده موفقیت است، موضوع پایان‌نامه و رساله‌ام رو به آن اختصاص داده‌ام.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + سه =

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا